Sử DụNG THANG ĐO SERVPERF Để ĐO LƯờNG CHấT LƯợNG ĐàO TạO ĐạI HọC
Abstract
Tóm tắt
Article Details
Tài liệu tham khảo
Chua, C.2004.Perception of quality in higher education [on line].AUQA Occasional Publication.Available from:www.auqa.edu.au/auqf/2004/program/papers/Chua.pdf[Access 02-04-2005]
Hà Hoàng Thọ.2004.Khảo sát sự thỏa mãn khách hàng Công ty BP Petco đối với dịch vụ giao hàng.Luận văn thạc sĩ.Đại học Bách Khoa TP.HCM
Kamvounias, P.1999.Student as customer and higher education as industry: a review of the literature and the legal implications.Academyof EducationLeadership Journal, Volume 3, Number 1, 1999.Available from:www.alliedacademies.org/education/aelj3-1.pdf .[Access 02-04-2005]
Kitchroen, K.2004.Literature review: service quality in educational institutions.ABAC Journal Vol.24, No.2 (May-August,2004).14-25.Available from:www.journal.au.edu/abac_journal/ 2004/may04/abacvol24no2_artical02.pdf .[Access 02-04-2005]
Nguyễn Đình Thọ & Nguyễn Thị Mai Trang.2003.Nguyên lý Marketing.TPHCM: NXB Đại học Quốc gia TP.HCM
Nguyễn Đình Thọ et al.2003.Đo lường chất lượng dịch vụ vui chơi giải trí ngoài trời tại TP.HCM.Đề tài nghiên cứu khoa học.Đại học kinh tế TP.HCM
Sherry, C., R.Bhat, B.Beaver & Anthony Ling.2004.Students’ as customers: the expectations and preceptions of local and international students.Available from:herdsa2004.curtin.edu.my/ Contributions/RPapers/P017-jt.pdf.[Access 02-04-2005]
Snipes, R.L.& N.Thomson. 1999.An Empirical study of the factors underlying student service quality perceptions in higher education.Academy of Educational.Leadership Journal, Volume 3, Number 1, 1999.39-57.Available from: www.alliedacademies.org/education/aelj3-1.pdf .[Access 02-04-2005]
Thongsamak, S.2001.Service Quality: Its mesurement and relationship wuth customer satisfaction.ISE 5016 March 1th 2001.Available from:www.eng.vt.edu/irs/docs/Thongsamak_ServiceQuality.doc.[Access 11-04-2005]