CÁC NHÂN TỐ ẢNH HƯỞNG ĐẾN MỨC ĐỘ HÀI LÒNG CỦA KHÁCH HÀNG ĐỐI VỚI HỆ THỐNG KHÁCH SẠN Ở THÀNH PHỐ CẦN THƠ
Abstract
Tóm tắt
Article Details
Tài liệu tham khảo
Bachelet, D. (1995), “Measuring Satisfaction; or the Chain, the Tree, and the Nest”, Customer Satisfaction Research, Brooker, R.(ed), EMOSAR.
Lin, Chia Chi (2003), “A critical appraisal of customer satisfaction and commerce”, Management Auditing Journal,18 (3): 202.
Nguyễn Quốc Nghi và Hoàng Thị Hồng Lộc (2009), Measures to attract tourists to Can Tho City, Economic Development Review, Vol.181-2009: 16-20.
Nguyễn Quốc Nghi và Phan Văn Phùng (2009), Cần Thơ phát triển hệ thống khách sạn, Tạp chí Du lịch Việt Nam, số 09/2009, trang 22-23.
Oliver, R.L. (1997), Satisfaction: A Behavioral Perspective on the Consumer, McGrawHill, Newyork.
Parasuraman, Zeithaml and Berry (1985), “A conceptual model of service quality and its implications for future research”, Journal of Marketing, Vol.49: 41-50.
Parasuraman, Zeithaml and Berry (1991), “Refinement and reassessment of SERVQUAL scale”, Journal of Retailing, Vol.67: 420 - 50.
Phan Văn Phùng (2010), Hoạch định chiến lược phát triển hoạt động kinh doanh lưu trú trên địa bàn thành phố Cần Thơ, Luận văn thạc sĩ kinh tế, Trường Đại học Cần Thơ.
Sunayna Khurana (2010), Service quality gap and customers’ satisfaction of private sector banks: an empirical study, International Journal of Electronic Customer Relationship Management; Volume 4, Number 1/2010.