CÁC NHÂN TỐ ẢNH HƯỞNG ĐẾN XU HƯỚNG MUA ĐIỆN THOẠI DI ĐỘNG NHÃN HIỆU NOKIA CỦA NGƯỜI TIÊU DÙNG Ở THÀNH PHỐ CẦN THƠ
Abstract
Tóm tắt
Article Details
Tài liệu tham khảo
Chang, T. Z & Wildt, A. R (1994), Price, Product Information and Purchase Intention - AnEmpirical Study, Jounral of Academy of Marketing Science, 22, trang 16-27.
Chaudhuri, A. (1999)., Does Brand Loyalty Mediate Brand Equity Outcomes? Journal of Marketing Theory and Practice, 7(2), trang 136-146.
Gerbing và Andesson (1988), An Updated Paradigm for Scale Development Incorporating Unidimensionality and Its Assessment, Journal of Marketing Research, 25, trang 186-92.
Laroche, Michel, Lianxi Zhou và Chankon Kim (1996), Brand familiarity and confidence as determinants of purchase intention: an empirical test in a multiple brand context, Journal of Business Research, 37 (2), trang 115-120.
Winer, R. S. (1986), A reference price model of brand choice for frequently purchased products, Jounral of Consumer Research, 13, trang 250-56.