Mức giá mong đợi của du khách đối với các đặc sản “nhà làm” ở huyện Phong Điền, thành phố Cần Thơ
Abstract
Tóm tắt
Article Details
Tài liệu tham khảo
Đức Văn, 2017. Du lịch miệt vườn phát triển tốt, ngày truy cập 13/09/2017. Địa chỉ: http://cand.com.vn/doi-song/Du-lich-miet- vuon-phat- trien-tot- 445897/.
LeHew, M. L. A., and Wesley, S. C., 2007. Tourist shoppers’ satisfaction with regional shopping mall experiences. International Journal of Culture, Tourism and Hospitality, 1(1): 82‐96.
Lehto, X. Y., Cai, L. A., O’Leary, J. T., & Huan, T. C.,2004. Tourist shopping preferences and expenditure behaviours: The case of the Taiwanese outbound market. Journal of Vacation Marketing, 10: 320–332.
Lưu Thanh Đức Hải, 2007. Marketing ứng dụng. Nhà xuất bản Thống kê. Hà Nội, 300 trang.
Lưu Thanh Đức Hải và Võ Thị Thanh Lộc, 2000. Nghiên cứu Marketing ứng dụng. Nhà xuất bản Thống kê. Hà Nội, 339 trang.
Timothy, D. J., 2005. Shopping tourism, retailing, and leisure. Channel View Publications. Arizona, USA, 218 pages.
Turner, W. L., & Reisinger, Y.,2001. Shopping satisfaction for domestic tourists.Journal ofRetailing and Consumer Services, 8: 15–27.