Những nhân tố ảnh hưởng kết quả học tập của sinh viên năm I-II Trường Đại học Kỹ thuật - Công nghệ Cần Thơ
Abstract
Tóm tắt
Article Details
Tài liệu tham khảo
Abrantes JL, Seabra C, Lages LF, 2007. Pedagogical affect, student interest, and learning performance. Journal of Business Research, 60, pp. 960–964.
Biggs J, 1999. Teaching for Quality Learning at University. Buckingham, Open University Press.
Braskamp LA, Ory JC, 1994. Assessing Faculty Work: Enhancing Individual and Institutional Performance. San Francisco, Jossey-Bass
Cole M S, Field HS, Harris SG, 2004. Student learning motivation and psychological hardiness: Interactive effects on students' reactions to a management class. Academy of Management Learning and Education, 3, 64-85.
Hoàng Trọng, Chu Nguyễn Mộng Ngọc, 2008. Phân tích dữ liệu nghiên cứu với SPSS Tập 1. Nhà xuất bản Hồng Đức. Thành phố Hồ Chí Minh, 296 trang.
Hoàng Trọng, Chu Nguyễn Mộng Ngọc, 2008. Phân tích dữ liệu nghiên cứu với SPSS Tập 2. Nhà xuất bản Hồng Đức. Thành phố Hồ Chí Minh, 180 trang.
Hoàng Trọng, Chu Nguyễn Mộng Ngọc, 2008. Thống kê ứng dụng trong Kinh tế - Xã hội. Nhà xuất bản Thống kê. Hà Nội, 524 trang.
Marks RB, 2000. Determinants of student evaluation of global measures of instructor and course value. Journal of Marketing Education, 22 (2) (2000), pp. 108–119
Nguyễn Thị Mai Trang, Nguyễn Đình Thọ, Mai Lê Thúy Vân, 2008. Các yếu tố chính tác động vào kiến thức thu nhận của sinh viên khối ngành kinh tế, ĐH Quốc Gia TP. HCM - Nghiên cứu khoa học trong Quản trị kinh doanh. Nhà xuất bản Thống kê.
Noe RA, 1986. Trainees' attributes and attitudes: Neglected influences on training effectiveness. Academy of Management Review, 11, 736-749
Young MR, Klemz BR, Murphy JW, 2003. Enhancing learning outcomes: The effects of instructional technology, learning styles, instructional methods, and student behaviour. Journal of Marketing Education, 25 (2), 130-142.