Đánh giá chất lượng dịch vụ thư viện Trường Đại học Bạc Liêu
Abstract
Tóm tắt
Article Details
Tài liệu tham khảo
Cruz, M. C. C., Gutierrez, L. A. D., Lopez, M. G. L., 2011. Adjusting Servqual Model In a High Education Library Service, POM 2011. Twenty Second Annual Conference, Reno, Nevada. U.S.A. April 29 –May 2.
Hair, J. F., & al., 2006. Multivariate Data Analysis. Prentical-Hall International, Inc. New Jersey, 899 trang
Hernon, P., Calvert, P. J., 1996. Methods for measuring service quality in university libraries In New Zealand. Journal of Academic Librarianship. 22: 387-391.
Hoàng Trọng và Chu Nguyễn Mộng Ngọc, 2008. Phân tích dữ liệu nghiên cứu với SPSS. Hồng Đức. TP.HCM, 295 trang.
Huỳnh Đình Chiến và Huỳnh Thị Xuân Phương, 2012. Nâng cao chất lượng các dịch vụ Thông tin – thư viện, ngày cập nhật 10/12/2013. Địa chỉ http://webapp.lrc.ctu.edu.vn/bantin/index.php/chuyen-de/16-nang-cao-cht-lng-cac-dch-v-thong-tin--th-vin
Julien, H., Given, M. L., 2003. Faculty-librarian relationships in the information literacy context: A content analysis of librarians’ expressed attitudes and experiences. Canadian Journal of Information and Library Science. 27: 65-87.
Lê Quỳnh Chi, 2013. Thư viện đại học góp phần nâng cao chất lượng đào tạo, ngày cập nhật 07/12/2013. Địa chỉ http://nlv.gov.vn/nghiep-vu-thu-vien/thu-vien-dai-hoc-gop-phan-nang-cao-chat-luong-dao-tao.html
Nguyễn Thị Mai Trang và Trần Xuân Thu Hương, 2010. Chất lượng dịch vụ thư viện so sánh giữa hai mô hình: Chất lượng kỹ thuật/ chức năng và SERVQUAL. Tạp chí Phát triển Khoa học và Công nghệ. 13: 62-72.
Nimsomboon, N., Nagata, H., 2003. Assessment of Library Service Quality at Thammasat University Library System: Thammasat University Library. Thammasat University. Bangkok, 63 trang.
Nitecki, D. A., 1996. Changing the concept and measure of service quality in academic libraries. Journal of Academic Librarianship. 22: 181-190.
Nitecki, D. A., Hernon, P., 2000. Measuring service quality at Yale university libraries. The Journal of Academic Librarianship. 26: 259-273.
Nunnally, J., Berstein, I. H., 1994. Psycometric Theory 3rd ed. McGraw-Hill. New York, 752 trang.
Oakland, J. S., 2003. Statistical Process Control. Butterworth-Heinemann. Oxford
Parasuraman, A., Zeithaml, V. A., Berry, L. L., 1988. SERVQUAL: A Muitple- Item Scale for Measuring Consumer Perceptions of Service Quality. Journal of retailing. 64:12-40.