The role of Learning Resouces Center of CanTho University in students’ self-study
Abstract
Tóm tắt
Article Details
References
Lê Quỳnh Chi, 2008. Thư viện đại học góp phần nâng cao chất lượng đào tạo. Tạp chí Thư viện Việt Nam. 2:18-23.
Nguyễn Hồng Nam và Dương Hồng Hiếu, 2016. Giáo trình phương pháp dạy đọc hiểu văn bản. Nhà xuất bản Đại học Cần Thơ. Thành phố Cần Thơ, 194 pages.
Trịnh Quốc Lập, 2008. Phát triển năng lực tự học trong hoàn cảnh của Việt Nam. Tạp chí Khoa học Trường Đại học Cần Thơ.10: 169–175.
Thủ Tướng Chính Phủ, 2012. Quyết định số 711/QĐ-Ttg, ngày 13 tháng 6 năm 2012 phê duyệt “Chiến lược phát triển giáo dục 2011-2020” ngày truy cập 22/5/2018. Địa chỉ https://thuvienphapluat.vn/van-ban/Giao-duc/Quyet-dinh-711-QD-TTg-nam-2012-Chien-luoc-phat-trien-giao-duc-2011-2020-141203.aspx
Aliyu, I. A., and Joseph, M. M., 2017. The role of academic libraries in the accreditation of undergraduate programmes: a case study of federal University of technology Minna, Niger State. Library Philosophy and Practice. 1-36.
Gard Marshall, J., Craft Morgan, J., Thompson, C.,A., and Wells, A.,L., 2014. Library and information services: Impact on patient care quality. International Journal of Health Care Quality Assurance, 27(8): 672-683.
Harris, M. R., 2005. The librarian's roles in the systematic review process: A case study*. Journal of the Medical Library Association, 93(1): 81-87.
Habib-ur-Rehman, H., Idrees, H., and Ullah, A., 2017. Organization and usage of information resources at deeni madaris libraries in pakistan. Library Review, 66(3): 163-178.
Khan, G., and Bhatti, R., 2015. Determinants of academic law libraries' use, collections, and services among the faculty members: A case study of university of peshawar. Collection Building, 34 (4): 119-127.
CSL_BIBLIOGRAPHY }Krejcie, R. V., and Morgan, D. W.,1970. Determining sample size for research activities. Educational and Psychological Measurement, 30: 607–610.
Oyewole, O., and Oladepo, T. J., 2017. Information needs and computer self efficacy as factors influencing use of electronic reference services by undergraduates in a Nigerian university. Library Philosophy and Practice. 1-31.
Uzuebgu, C. P., and Onyekweodiri, N. E.,2011. The professional visibility of the Ngerian library association: A report of survey findings. Library Philosophy and Practice. 1-9.