CÁC NHÂN TỐ ẢNH HƯỞNG ĐẾN MỨC ĐỘ HÀI LÒNG CỦA SINH VIÊN ĐỐI VỚI CHẤT LƯỢNG ĐÀO TẠO NGÀNH DU LỊCH CỦA CÁC TRƯỜNG ĐẠI HỌC Ở KHU VỰC ĐỒNG BẰNG SÔNG CỬU LONG
Abstract
Tóm tắt
Article Details
Tài liệu tham khảo
Allen & Rao (2000), “Analysis of Customer Satisfaction Data”, ASQ Quality Press, Milwaukee.
Chu Nguyễn Mộng Ngọc, Hoàng Trọng (2008), “Phân tích dữ liệu nghiên cứu với SPSS”, Nhà xuất bản Thống kê.
Mai Văn Nam (2008), Kinh tế lượng (Econometrics), Nhà xuất bản Văn hóa Thông tin.
Nguyễn Đình Thọ (2011), Phương pháp nghiên cứu khoa học trong kinh doanh, Nhà xuất bản Lao động Xã hội.
Nunnally, J. (1978), “Psycometric Theory”, New York, McGraw-Hill.
Oliver, R (1997) “Satisfaction: A behavioral perspective on the consumer”, McGraw-Hill, New York.
Parasuraman, Zeithaml and Berry (1985), A conceptual model of service quality and its implications for future research, Journal of Marketing, Vol. 49: 41-50.
Parasuraman, Zeithaml and Berry (1991), Refinement and reassessment of SERVQUAL scale. Journal of Retailing, Vol.67: 420 - 50.
Peterson, R. (1994), “A Meta-Analysis of Cronbach’s Coefficient Alpha”, Journal of Consumer Research, No. 21 Vo.2.
Slater, S. (1995), “Issues in Conducting Marketing Strategy Research”, Journal of Strategic.
Zeithaml, Parasuraman and Berry (1990), “Delivering Quality Service”, Free Press, New York.
Zeithaml and Bitner (2000), “Services marketing: Integrating customer focus across the firm”, McGraw-Hill, Boston.