Assessing the service quality of cultural tourism destinations in Bac Lieu province
Abstract
Tóm tắt
Article Details
References
Anestis Fotiadis & Chris Vaeeilliadis (2010). Rural tourism service quality in Greece. E – Review of tourism research, Vol.8, No. 4, 2010, pp 69 – 84.
Đinh Công Thành và ctv (2012). Giải pháp nâng cao chất lượng dịch vụ du lịch Phú Quốc. Kỷ yếu Khoa học 2012: 195 – 202, Trường Đại học Cần Thơ.
Lưu Thanh Đức Hải (2012). Giải pháp nâng cao chất lượng dịch vụ du lịch trên địa bàn thành phố Cần Thơ. Tạp chí Khoa học, Trường Đại học Cần Thơ, trang 231 - 241.
Martilla, J.A. and James, J.C. 1997. Important – Performance analysis. Journal of Marketing, 41 (1). pp. 77 – 79.
Nguyễn Bá Lâm (2007). Giáo trình tổng quan về du lịch và phát triển du lịch bền vững. Khoa Du lịch - Đại học Kinh doanh và Công nghệ Hà Nội.
Nguyễn Huy Phương và Lưu Tiến Thuận (2012). Giải pháp nâng cao chất lượng du lịch dịch vụ Hậu Giang. Tạp chí Khoa học, Trường Đại học Cần Thơ, trang 45 – 51.
T.Bindu & C.Kangarai (2013). Important – Performance analysis as a strategic tool for destination attractiveness: an analysis of domestic travelers to Kerala. International journal of management & business studies, Vol.3, Issue 1, Jan – March 2013, pp. 61 – 67.
Wade, D. J, and Eagles, P.(2003). The use of important-performance analysis and market segmentation for tourism managrement in parks and protected areas: An application to Tanzania’s national parks. Journal of Ecotourism, 2, pp.196-212.
Zhang, Q., and Chow, I. (2004). Application of important-performance model in tour guide’s performance: Evidence from mainland Chinese outbound visitors in Hong Kong. Tourism Management, Vol 25, No.1, pp. 81-91.