Khảo sát đánh giá hiện trạng sử dụng tiếng anh của các nhà cung cấp dịch vụ du lịch trong thị trấn Dương Đông, Phú Quốc, Kiên Giang
Abstract
Tóm tắt
Article Details
Tài liệu tham khảo
Byram, M., 1997. Teaching and assessing intercultural communicative Competence. Clevedon: Multilingual Matters, 127 pages.
Byram, M. and Fleming, M., 1998. Approaches through ethnography: learner perspectives. In: Byram, M. & Fleming, M., (editors.) Language learning in intercultural perspective: approaches through drama and ethnography. Cambridge: CUP, 11-15.
Cronin. J. J. & Taylor, S. A. (1992). “Measuring Service Quality: a reexamination and extension”. Jounal of Marketing Vol. 56. July. 1992.
Fantini, A.E., 2000. A Central Concern: Developing Intercultural Competence. In SIT Occasional Paper Series. Brattleboro (VT), 25-42.
GIZ Vietnam, 2013. Sustainable management of natural resources: Guidelines for intergrated planning for conservation and development of tourism for Dong Ho Lagoon, Vietnam, 2013, Agriculture Publishing House, Ho Chi Minh city, 61 pages.
Lưu Thanh Đức Hải và Nguyễn Hồng Giang, 2011. Phân tích các nhân tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của du khách khi đến du lịch tại Kiên Giang. Tạp chí khoa học Đại học Cần Thơ, 19b, 85-96.
Zeithaml & Bitner, 2000. Service Quality, Customer Satisfaction, and Customer Loyalty in Indian Commercial Banks. Management and Labour Studies May 201439: 127-139. India.