Các nhân tố ảnh hưởng đến nhu cầu hình thành khu phố chuyên doanh tại quận Ninh Kiều, thành phố Cần Thơ: Tiếp cận từ nhu cầu khách du lịch
Abstract
Tóm tắt
Article Details
Tài liệu tham khảo
Bellizzi, A. J., Crowley, E. A., & Hasty, W. R., 1983. The effects of colour in store design. [online] Available at: <http://psycnet.apa.org/psycinfo/1984-10983-001>. [Accessed 13/3/2015].
Bellizzi, J. A., & Hite, R. A., 1992. Environmental colour, consumer feelings and purchase likelihood. [online] Available at: http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/mar.4220090502/abstract> [Accessed 13/3/2015].
Bloch, H. P., Ridgway, M. N., & Dawson, A. S., 1994. The shopping mall as a consumer habitat. [online] Available at: http://www.researchgate.net/publication/256271309_The_shopping_mall_as_consumer_habitat > [Accessed 13/3/2015].
Hack, G. (2013). “Business Performance in Walkable Shopping Areas”. [e-book] Princeton, NJ: Active Living Research, a National Program of the Robert Wood Johnson Stores Foundation.
Hair et al, 1998. Multivariate Data Analysis, Prentice-Hall International, Inc.
Heung, V. C. S. & Cheng, E.2000. Assessing Tourists’ Satisfaction with Shopping in the Hong Kong Special Administrative Region of China. [online] Available at: <http://jtr.sagepub.com/content/38/4/396> [Accessed 13/3/2015].
Hoàng Trọng và Chu Nguyễn Mộng Ngọc, 2008. Phân tích dữ liệu nghiên cứu với SPSS, Nhà xuất bản Hồng Đức.
Nguyễn Đình Thọ (2011), Phương pháp nghiên cứu khoa học trong kinh doanh, NXB Lao động Xã hội.
Nunnally, J. (1978), Psycometric Theory, New York, McGraw-Hill.
Peterson, R. (1994), “A Meta-Analysis of Cronbach’s Coefficient Alpha”, Journal of Consumer Research, No. 21 Vo.2.
Yingzhi et al (2009). Wnt signaling in vetebrate limb and skeletal development, National Human Genome Research Institute.