Nhận thức và sự sẵn lòng đóng góp của nông hộ cho chương trình xây dựng nông thôn mới tại tỉnh Hậu Giang
Abstract
Tóm tắt
Article Details
Tài liệu tham khảo
Frank, Robert H, & Glass, Amy Jocelyn. (1991). Microeconomics and behavior: McGraw-Hill New York.
Gil, Josè M, Gracia, Azucena, & Sanchez, Mercedes. (2000). Market segmentation and willingness to pay for organic products in Spain. The International Food and Agribusiness Management Review, 3(2), 207-226.
Govindasamy, Ramu, DeCongelio, Marc, & Bhuyan, Sanjib. (2006). An evaluation of consumer willingness to pay for organic produce in the Northeastern US. Journal of Food Products Marketing, 11(4), 3-20.
Hai, Ngo Minh, Moritaka, Masahiro, & Fukuda, Susumu. (2013). Willingness to Pay for Organic Vegetables in Vietnam: An Empirical in Hanoi capital. J. Fac. Agr., Kyushu Univ, 58(2), 449-458.
Khai, Huynh Viet. (2015). Assessing Consumer Preferences for Organic Vegetables: A Case Study in the Mekong Delta, Vietnam. Information Management and Business Review, 7(1), 41.
Khai, Huynh Viet, & Yabe, Mitsuyasu. (2015). Consumer preferences for agricultural products considering the value of biodiversity conservation in the Mekong Delta, Vietnam. Journal for Nature Conservation, 25, 62-71.
Liên, Lê Thị Mai, & Thu, Nguyễn Thị Lê. (2014). Chính sách huy động và quản lý các nguồn lực tài chính xây dựng nông thôn mới.
Lopez-Feldman, Alejandro. (2012). Introduction to contingent valuation using Stata.
Nguyễn Duy Cần, Trần Duy Phát, Phạm Văn Trọng Tính, & Trang, Lê Sơn. (2012). Đánh giá và huy động các nguồn lực của cộng đồng trong quá trình xây dựng nông thôn mới tại xã Vĩnh Viễn, Hậu Giang. Tạp chí Khoa học Trường Đại học Cần Thơ, 24b, 199-209.
Tran, Duyen Thi Thu, Nomura, Hisako, & Yabe, Mitsuyasu. (2015). Tourists’ Preferences toward Ecotourism Development and Sustainable Biodiversity Conservation in Protected Areas of Vietnam-The Case of Phu My Protected Area. Journal of Agricultural Science, 7(8), p81.
Tsakiridou, Efthimia, Zotos, Yorgos, & Mattas, Konstantinos. (2006). Employing a dichotomous choice model to assess willingness to pay (WTP) for organically produced products. Journal of Food Products Marketing, 12(3), 59-69.
Venkatachalam, L_. (2004). The contingent valuation method: a review. Environmental impact assessment review, 24(1), 89-124.