CÁC YẾU TỐ QUYẾT ĐỊNH SỰ HÀI LÒNG VÀ SỰ SẴN LÒNG QUAY LẠI CỦA KHÁCH NỘI ĐỊA ĐỐI VỚI DU LỊCH TỈNH SÓC TRĂNG
Abstract
Tóm tắt
Article Details
References
Atila Yüksel & Mike Rimmington (1998). “Customer-Satisfaction Measurement: Performance Counts”, Cornell Hotel and Restaurant Administration Quarterly, pp. 60 – 70.
Đinh Công Thành, Phạm Lê Hồng Nhung, Trương Quốc Dũng (2010). “Đánh giá mức độ hài lòng của khách nội địa đối với du lịch tỉnh Sóc Trăng”, tạp chí khoa học Đại học Cần Thơ, pp. 199-209.
Fang Meng, Yodmanee Tepanon and Muzaffer Uysal (2006). “Measuring tourist satisfaction by attribute and motivation: The case of a nature-based resort”, Journal of Vacation Marketing, pp. 41 – 55.
Hoàng Thị Hồng Lộc (2008). Phân tích các nhân tố ảnh hưởng đến sự thoã mãn của du khách đối với sản phẩm du lịch sinh thái - văn hóa ở thành phố Cần Thơ, Khoa Kinh tế - Quản trị kinh doanh, trường Đại học Cần Thơ.
Joanna Tonge and Susan A. Moore (2007). “Importance-satisfaction analysis for marine-park hinterlands: A Western Australian case study”, Tourism Management, 28 (3). pp. 768-776.
Lê Thị Kim Trang (2007). Đánh giá mức độ hài lòng của du khách đối với du lịch sinh thái tỉnh Tiền Giang, Khoa Kinh tế - QTKD, Trường Đại học Cần Thơ.
Metin Kozak & Mike (2000). “Tourist Satisfaction with Mallorca, Spain,as an Off-Season Holiday Destination”, Tourism Management, pp. 259-269.
Patricia Oom do Valle, João Albino Silva, Júlio Mendes, Manuela Guerreiro (2006). “Tourist Satisfaction and Destination Loyalty intention: A Structural and Categorical Analysis”, Int. Journal of Business Science and Applied Management, pp. 25 – 41.
Yooshik Yoon, Muzaffer Uysal (2003). “An examination of the effects of motivation and satisfaction on destination loyalty: a structural model”, Tourism Management, pp. 45-56.
Sở văn hóa Thể thao và Du lịch Sóc Trăng: www.sovhttdl.soctrang.gov.vn